Смиља Синђелић, психолог-стручни сарадник, је у одељењу 1/1 реализовала радионицу на тему: Улога слушања у комуникацији.
Циљ: да ученици освесте значaј слушања као конститутивног елементa у комуникационом процесу
Исходи- Ученици препознају улогу и значај слушања у комуникационом процесу, почињу свесно да развијају и упражњавају технике и вештине активног слушања
У уводном делу радионице ученици су добили материјале којима се рекапитулирало знање и искуство са претходне радионице посвећене елементима комуникационог процеса. Испоставило се да се ученици скоро свега сећају и то је још једном потврдило да су методе активне наставе високоефективне и ефикасне. Потом су имали задатака да сложе реченицу-слагалицу састављену од двадесетак речи те да протумаче њено значење. После првобитне тромости и неиницијативности, пар појединица преузима иницијативу а потом се придружује већина. И задатак врло брзо бива решен. У закључку су, када је реченица тачно сложена, ученици износили своје ставове и искуства у вези са елементом с л у ш а њ а у комуникационом процесу. Атмосфера је из безвољне и троме брзо прерасла у активирајућу и ведру!